субота, 25 квітня 2020 р.


Доброго дня  шановні батьки та дітки !
Дозвольте запропонувати Вам уроки на 7й тиждень дистанційного навчання.

                                  Онлайн зустрічі в Zoom
1.Понеділок 27.04-2-З(12.00)
2.Понеділок 27.04-2-Б(13.00)
3.Понеділок 27.04-2-Г(14.00)
4.Вівторок 28.04-2-А(12.00)
5.Вівторок 28.04.-2-В(14.00)



                                         Урок№1(Lesson #1)
1.SB.Ex.1.p.84
 Listen to the song. Read and translate it.(Прослухайте та заспівайте пісню. Прочитайте та перекладіть її)


New vocabulary:
wide /waɪd/ широкий
world /wəːld/ світ
out there - навкруги
around /əˈraʊnd/ навколо
Why don`t you come with me? – Чому б тобі не піти зі мною?
feed /fiːd/ годувати
bear beə/ ведмідь
dream /driːm/ мріяти.

2.Let’s watch the video and sing together



3.Listen  and number the pictures (Прослухайте та пронумеруйте картинки)

4.WB.Ex.1.p.84 
Read the song again and draw lines(Прочитай пісню ще раз та проведи лінії)

4.WB.Ex.2.p.84 Write a verse (Напиши вірша)

I’d like to go........(to Africa)
I’d like to see........(a snake)
I’d like to take it to my house.
And...............(feed it bread and cake)

5.Let’s do some exercises
Worksheet#1

I’d like to.........Я хотів би\хотіла би(p.46.,Ex.1-Write the words to complete the sentences(Напишіть слова,щоб закінчити речення)

Remember!(Запамятай!)

Для того щоб сказати, що ви кудись їдете/летите/пливете в якості пасажира використовується фраза:
go by + назва транспорту
For example:
go by bus - їхати автобусом
go by train - їхати потягом
go by car - їхати автомобілем
go by plane - летіти літаком.

Worksheet#2

p.47.,Ex.2-Circle the correct words to complete the sentences(Обведи правильне слово,щоб завершити речення).

p.47.,Ex.3-Look and write I’d like to and the words from the box(Подивись та напиши структуру Я хотів би та слова зі списку)


                                           Урок№2(Lesson#2)

                                 
               Present Continuous
     (Теперішній тривалий час)
Теперішній тривалий час виражає дію,яка відбулася в даний момент.
Утворюється за допомогою допоміжного дієслова TO BE(am, is, are)
та додавання до дієслова закінчення ing
1.SB.Ex.1.,p.85
Let’s meet our dragon. He will tell us about the ending ING

Children +are+riding a motorbike.
Jane +is+driving a car


Цей час можна розпізнати за маячками:

Маячки часу:

now – зараз
at the moment – в даний момент
at present – наразі
Look! – Подивись!
Example:
+ I am reading a book now.
? Am I reading a book now?
- No, I am not reading a book now.
При додаванні закінчення -ing важливо знати наступне:
Якщо дієслово закінчується на невимовне (німе) е, то воно зникає:
to give – giving
to drive – driving
В односкладових словах, які закінчуються на одну приголосну літеру, приголосна подвоюється:
to stop – stopping
to sit – sitting
to get – getting (отримувати)

Якщо дієслово закінчується на – l, перед яким стоїть голосний, – l подвоюється (в американському варіанті це правило не завжди дотримується).
to fulfi– fulfilling (здійснювати, заповняти)
to travel – travelling (подорожувати)

Якщо дієслово закінчується на , то  змінюється на у:
to die – dying 
to lie – lying 


Закінчення ING додається лише до дієслова.


What(Що?) are you doing?-Що ти робиш?
I am waiting for a bus.-Я чекаю автобус.
What is John doing?-Що робить Джон?
He is playing with his cars-Він грається зі своїми автівками.

What is Sally doing?-Що робить Саллі?
She is sailing а boat.-Вона пливе на човні.

2.SB.Ex.2.p.85-Listen and say.Than learn by heart(Прослухай та промов.Потім вивчи на пам’ять.)

3.WB.Ex.1.,p.85-Think!Match the questions with the answers(Зєднай запитання з відповідями)


.WB.Ex.2.,p.85-Read,translate,look and draw lines(Прочитай й,переклади ,подивись та проведи лінії)







Немає коментарів:

Дописати коментар

                         До уваги учнів 4-Є класу(німецька мова) Präpositionen: mit Wie kommst du zur Arbeit? – Ich fahre   mit dem Fahrrad ...