неділя, 29 березня 2020 р.


Доброго дня шановні батьки та учні!До Вашоі уваги завдання на третій тиждень дистанційного навчання!Бажаю усім здоров"я та успіхів та чекаю зворотній звязок!Дякую!

                        Урок№1 
1.  Нello!How are you?
Давайте повторимо привітання, перейдіть за посиланням

https://youtu.be/03XgDWozJOw


2.Let's revise our emotions (Давайте повторимо наші емоції )Тобі допоможе ось цей зразок

PPT - How are you? I am _____. PowerPoint Presentation, free ...


3.  SB.Ex.3.p.71-Write down in your copybooks
 (Запишіть у своі зошити)(Виберіть варіант,який подобається та дайте позитивну чи негативну відповідь)

Are you happy\tired\sad\excited\scared\angry?
Yes,I am happy\tired\sad\excited\scared\angry?
No,I am not happy\tired\sad\excited\scared\angry?

4.Worksheet (роздруківка)
Вправи виконуємо у           робочому зошиті та пишемо лише правильні варіанти

Додатково,роздруківки надішлю Вам на вайбер.

                             Урок№2
1.  Let's revise seasons and months

(Давайте повторимо пори року та місяці)
Тобі допоможе така картинка


2.  SB.Ex.1.p.73-
Read and translate the text once again.
(Читаємо та перекладаємо текст ще раз)(Можна надсилати відео з читанням тексту,буду вдячна)

3.  Worksheet(Роздруківка)
Записуємо правильні варіанти у зошити та надсилаємо фото

4.WB.Ex.1,p.75 Look and circlе
(Обводимо малюнок.Обираємо правильний варіант)
5.WB.Ex.2.p.75-Read and colour the train
(Щоб вірно розмалювати потяг,читаємо слова та орієнтуємось на звук у словах).
Наприклад:


train- [treɪn] –потяг (чуємо звук ,як у слові –потяг (train) і розмальовуємо червоним


Mat- mæt-килим(чуємо звук,як у слові килим (mat) і розмальовуємо синім)


                                Урок#3

1.SB.Ex.1p.74-75

"Thunder's Birthday"- listen,read and translate( Читаємо нову цікаву та захоплюючу історію,слухаємо,читаємо та пепекладаємо)











2.SB.Ex.2.p.75.
Look at the picture and circle the correct sentence.(Подивись на картинку та обведи правильне речення)
3.WB.Ex.1p.74
(listen and tick the boxes)Послухай та постав галочку
Ex.2.p.74
(Match the names with the games)З'єднай назви ігор з малюнком
EX.3.p.74
(Match the pictures wih the sentences)З'єднай картинки з реченнями
WB.Ex.1.p.76.,
(Listen and tick the boxes)Послухай та постав галочку.





Немає коментарів:

Дописати коментар

                         До уваги учнів 4-Є класу(німецька мова) Präpositionen: mit Wie kommst du zur Arbeit? – Ich fahre   mit dem Fahrrad ...