Доброго дня шановні батьки та учні!
Рада Вас вітати на 5-му тижні дистанційного навчання!Прошу ознайомитись із завданнями на тиждень.
Надсилаємо виконані роботи за наступним посиланням
Розклад наших зустрічей в Zoom:
1.Понеділок (13.04)-12.00-2-З
2.Вівторок(14.04)-12.00-2-А та 2-Б
3.Вівторок(14.04)-14.00-2-В та 2-Г
4.Середа(15.04)-12.00-3-Є(німецька мова)
Урок 1
·
SB
Ex. 1, p. 78 - Listen, read and translate the text again(Слухаємо,читаємо та перекладаємо текст знову)
Revise the words (Повторюємо слова):
leaf/liːf/ листок
shape/ʃeɪp/ форма
come from/kʌmfrɒm/
походити
caterpillar/ˈkætə(r)ˌpɪlə(r)/ гусениця
plant/plɑːnt/ рослина
bigger/bɪɡ ɜː(r)/ більший
grow/ɡrəʊ/ рости
hard/hɑː(r)d/ жорсткий, міцніший
skin/skɪn/ шкіра
chrysalis/ˈkrɪsəlɪs/ лялечка
change/tʃeɪndʒ/ змінювати
come out/kʌmaʊt/ з’являтися
few/fjuː/ декілька
hour/ˈaʊə(r)/ година
wing/wɪŋ/ крило
fly away/flaɪ əˈweɪ/ відлітати
·
SB
Ex. 2, p. 80 – Make a project about the celebration of your birthday party. Use
the example in this exercise. (Зроби
проект про святкування твого дня народження. Намалюй малюнок та напиши про своє
свято. Використовуй приклад з даної вправи).
·
WB
p. 81 – Draw and write examples of what you know. (Намалюй малюнки тваринок та напиши про їхні емоції)
For
example (Наприклад):
The
bear is sad.
The
wolf is angry.
The
tiger is tired.
The
monkey is happy.
The
elephant is excited.
The
cat is scared.
Урок
2
Let’s revise what we have learned in this unit.
Rewrite the sentences from the worksheets in your copybooks. ( Давайте повторимо те, що ми вивчили в цьому розділі. Перепишіть речення з роздруківок у свої зошити).
Let’s revise what we have learned in this unit.
Rewrite the sentences from the worksheets in your copybooks. ( Давайте повторимо те, що ми вивчили в цьому розділі. Перепишіть речення з роздруківок у свої зошити).
Worksheet 1
Worksheet 2
Look and write sentences about the emotions of animals.(Подивись на малюнки та перепиши у зошит речення про
тваринок, а саме їхні емоції)
Worksheet 3
Write My,
Her, His, Its, Our, Their. (Перепиши речення у зошиток,
вставлючи правильний пропущений займенник:мій,
її, його, цього (про тваринку), наше, їхнє)
Урок 3
Dear students, this lesson we’d like to devote to such
a great holiday as Easter. Look who came to us! It’s our Easter bunny. (Дорогі учні, цей урок присвячений такому великому та
світлому святу, як Пасха. Подивіться, хто до нас прийшов на урок! Це Пасхальний
кролик.)
Sing a song about the Easter bunny.(Проспівай
пісеньку про Пасхального кролика)
· Our Easter bunny will help us to learn some words
(Пасхальний кролик допоможе нам вивчити деякі слова):
egg/eɡ/яйце
bunny/ˈbʌni/
кролик
basket/ˈbɑːskɪt/
кошик
chick/tʃɪk/ курча
jelly beans/ˈdʒelibiːns/ драже
carrot/ˈkærət/ морква
daffodil/ˈdæfədɪl/ нарцис
lamb/læm/ ягня
tulip/ˈtjuːlɪp/ тюльпан
Easter bunny/ˈiːstə(r) ˈbʌni/ Пасхальний кролик
egg hunt/eɡhʌnt/ полювання на яйце
chocolate /ˈtʃɒklət/ шоколад
·
(Якщо Ви забули, що таке «полювання на яйце» - перегляньте відео)
·
Now try to unscramble the words and
write them down into your copybooks. (А тепер спробуй розгадати слова, букви в яких переплутані та запиши їх у
зошит)
Немає коментарів:
Дописати коментар