неділя, 10 травня 2020 р.




Доброго дня, шановні батьки та учні! Ми продовжуємо працювати та розпочинаємо 9-й тиждень нашого дистанційного навчання.

Завдання виконуємо до неділі (17.05) включно.
Виконане домашнє завдання завантажуйте за посиланням


Онлайн-конференції в Zoom:

12.05-13.00-2-Г

12.05-14.00-2-З

13.05-13.00-2-Б та 2-В

13.05-14.00-2-А

Урок 1

·       SB Ex. 1, p. 89 - Listen and number the pictures. (Прослухай та пронумеруй малюнки.) 




New   vocabulary:
island [ˈaɪlənd] острів
Scotland [ˈskɒtlənd] Шотландія
visit [ˈvɪzɪt] відвідувати
quite [kwaɪt] досить
take a taxi [teɪk ə ˈtæksi] брати таксі
get on a train [gɛt ɒn ə treɪn] сідати в потяг
to be over [tuː biː ˈəʊvə] закінчитись
journey [ˈʤɜːni] подорож


 ·       SB Ex. 2, p. 89 - Read and tick the things that the car has got. (Прочитай та постав галочку на тих речах, які має автомобіль.) 




New vocabulary:

amazing [əˈmeɪzɪŋ] - неймовірний, вражаючий
inside [ɪnˈsaɪd] - всередині
even [ˈiːvən] - навіть
swimming pool [ˈswɪmɪŋpuːl] - басейн
to go on the road [tuː gəʊ ɒn ðə rəʊd] - виїздити на дорогу
often [ˈɒf(ə)n] часто
difficult [ˈdɪfɪkəlt] складно, важко
drive [draɪv] - кермувати
at the back [æt ðə bæk] - ззаду
at the front [æt ðə frʌnt] - спереду
use [ju:z] - використовувати
special [ˈspɛʃəl] - особливий
party [ˈpɑːti] - вечірка
to go for a drive [tuː gəʊ fɔːr ə draɪv] - покататись

·       SB Ex. 3, p. 89 - Write about an amazing car, bus, train or plane. Use the example. (Напиши про неймовірний автомобіль, автобус, потяг чи літак. Використовуй приклад.)



 ·       WB Ex. 1, p. 89 – Read, look and draw lines. (Прочитай, проглянь та проведи лінії від дітей до видів транспорту.)


·       WB Ex. 2, p. 89Read the text again. Where do they live? Write the names. (Прочитай текст ще раз. Де вони живуть? Напиши імена.)

Урок 2
Measuring



·       SB Ex. 1, p. 90 – Look and read. Write or b. (Подивись та прочитай. Напиши літеру a або b.)



      New vocabulary:
     measure/ˈmeʒə(r)/виміряти
    find out/faɪndaʊt/ дізнаватися
    height/haɪt/ висота
    length/leŋθ/ довжина

·       SB Ex. 2, p. 90 – Read, look and measure. (Прочитай, подивись та виміряй.)




    New vocabulary:
    centimetre/ˈsentɪˌmiːtə(r)/ сантиметр
    millimetre/ˈmɪlɪˌmiːtə(r)/ міліметр 
    every/ˈevri/ кожен
    use/juːz/ використовувати

·       WB p. 90 – Write h (height) or l (length) in the boxes. (Напиши літеру h (висота), або літеруl(довжина))
    height /haɪt/ висота
    length/leŋθ/довжина


·       SB Ex. 1, p. 91 – Read, look and measure. (Прочитай, подивись та виміряй.)
    New vocabulary:
    tape measure/teɪpˈmeʒə(r)/ сантиметр
       height/haɪt/ зріст


·       WB p.91:
Ex. 1, p. 91 – Use a ruler. Measure and write. (Використовуй лінійку. Виміряй та напиши.Розмір можна змінювати. Пишемо про іграшкові предмети.)
For example: (Наприклад:)
1.    The helicopter is 5 cm long and 3 cm high.
2.    The motorbike is 7 cm long and 5 cm high.
3.    The boat is 10 cm long and 3 cm high.
4.    The skateboard is 4 cm long and 4 cm high.
5.    The lorry is 12 cm long and 8 cm high.

6.    The bus is 14 cm long and 10 cm high.


Ex. 2, p.91 – Write the missing numbers. (Впиши пропущені цифри.)


Ex. 3, p. 91 – Measure at home and write. (Виміряй предмети вдома та напиши.)

For example: (Наприклад: )
1.    My bed is 200 cm long and 100 cm high.
2.    My lamp is 21 cm long and 45 cm high.
3.    My door is 82 cm long and 180 cm high.
4.    My window is 150 cm long and 150 cm high.
5.    My chair is 68 cm long and 100 high.



Немає коментарів:

Дописати коментар

                         До уваги учнів 4-Є класу(німецька мова) Präpositionen: mit Wie kommst du zur Arbeit? – Ich fahre   mit dem Fahrrad ...